Ben je klaar voor de volgende stap met je bedrijf? Neem contact op!

Overzicht workshop!

Hoe gaan we tewerk?

Al spelend
Weten wat klanten denken over u!

Bespreking de volgende aspecten:
💰 Wat willen we bereiken? Wat is het doel?
💰 Wat gaan we meten?
💰 Wat zijn de barema's, schalen van de metingen.
💰 Wie moet dit invullen?
📊 We stellen u onze templates voor:

👍 Samenstellen van je zwaktes (persoonlijk).
👍 Samenstelen van je sterktes (persoonlijk)
👍 Ingeven van de bestaande doelen.
👍 Ingeven van de toekomstige vragen?

✅️ Uittesten bij elkaar
✅️ Uittesten bij vrienden.
✅️ Uittesten door ons.
✅️ Resultaten samenvatten tot een geheel.


💡 Bespreking per vragenlijst.
💡 Bespreking van het geheel.
💡 Bespreking van andere combinaties.
💰 Gehele evaluatie!
Hoe gaan we nu de vragenlijsten versprijden.

Diverse media onder de loep!

Lijsten zijn klaar, we moeten deze nu aanbieden an de mensen die ons moeten beoordedelen? Hoe gaan we dat doen? Wat willen we weten van wie? En via welke weg gaan we dit aanbieden.

project
Directe metingen.
Persoonlijke aanpak !

Laat uw klanten ter plaatse een vragenlijst invullen. Maar hoe leggen we dit aan boord.

swipe naar volgend punt->
project
project
Mailing !
Twee vliegen in een klap.

Via mailing kan je reklame maken, maar ook te weten komen wat mensen echt zoeken.

swipe naar volgend punt->
project
project
Socia media
Sociale media & content reflectie

We zien veel verschijnen op sociale media, veel rommel, domme vragen of foute filmpjes. Wat kunnen waar plaatsen en is jouw content wel OK

swipe naar volgend punt->
project
project
Website
Stuur vragen doelgericht!

Een website is ook een werkinstrument, een visitekaatjes van je zaak, maar ook een platform om klanten te lokken. Is deze informatie genoeg, of moeten daar meer mee doen.

swipe naar volgend punt->
project
project
Webshop
Uw verkoop instrument!!!!

Is je webshop duidelijke, zijn er genoeg producten, wat met de betaalmogelijkheden. We kunnen tal van vragen stellen waarop we zeker een antwoord willen weten, dus laat je gebruikers hun meening geven!

swipe naar volgend punt->
project

We adviseren u!

RAAD & ADVIES

Hoe moet je nu je zaak
opzetten/bijstellen.

Tijdens de workshop meten en bespreken we alle eerste resultaten. Daarna zet je het traject verder in de praktijk. Na ongeveer drie maanden zul je al duidelijke inzichten en cijfers hebben over een groot deel van de mensen die je hebt bereikt. Deze resultaten bekijken we samen. Voor elke deelnemer voorzien we twee online opvolgmeetings: één na 3 maanden en één na 6 maanden. Voor elke sessie bezorg je ons vooraf jouw resultaten, zodat we deze tijdens het gesprek grondig kunnen analyseren en bespreken.

Huidige toestand

We evalueren samen de huidige resultaten en bekijken hoe je deze concreet kunt toepassen in je onderneming. We gaan na bij welke punten je daadwerkelijk veranderingen moet doorvoeren en welke aandachtspunten je enkel moet meenemen zonder drastische ingrepen te doen. Sommige klanten zullen immers altijd over bepaalde zaken klagen — prijzen zijn daar een klassiek voorbeeld van. Belangrijk is om te begrijpen hoe je een zwak oordeel kunt verbeteren zonder de kern van je aanbod te veranderen. Tijdens de workshop geven we je praktische inzichten en technieken om negatieve feedback om te zetten in duidelijke, haalbare verbeterpunten die passen bij jouw bedrijf.

Toekomst en evolutie

We bekijken samen of er na de eerste periode merkbare veranderingen zijn. Hebben bepaalde aanpassingen geleid tot betere resultaten? Welke acties werken, en welke minder? Een belangrijk onderdeel van deze fase is dat we ook meten welke zaken je graag wilt veranderen. Maar de grote vraag blijft: gaan we die veranderingen effectief doorvoeren? Blijven we vasthouden aan het oorspronkelijke plan, of is bijsturen verstandiger? We bespreken hoe je anderen kunt overtuigen van noodzakelijke veranderingen, of hoe je net kunt beslissen om niet tegen de oordeelstroom in te gaan — maar er net in mee te bewegen. Je krijgt praktische tips en tricks om bewuste keuzes te maken, gebaseerd op cijfers, feedback en realistische verwachtingen.

Follow-up!!!

Je staat er niet alleen voor!

shape shape shape

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Je hebt natuurlijk de bijgeleverde worksflow, waar je uitleg kan vinden. Dus er wordt extra informatie bijgeleverd na de workshop. Een soort naslag werk.

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Je kan steeds met je vragen terecht via mail of whatsapp. Het kan zijn dat we niet direct antwoorden, maar binnen de dag zal je antwoord krijgen.

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Voor groep workshops zijn er vragen uurtjes voorzien in de weeK (op Woensdagavond en zaterdagmorgen) Dit kan per whatapp (bellen of video), teams of zoom. Liefst op voorhand datum en uur vast leggen.

Case-klanten, kunnen ons altijd bereiken. Ze hebben een speciale service waarbij ze elk moment kunnen bellen, via een 'hotline'.

Alleen Case klanten kunnen ons rechtstreeks contacteren gedurende dag en avond. Voor mensen die een Workshop in groep hebben gevolgd, hebben we momenteel geen hotline voorzien, maar dat zal wel kunnen in de nabije toekomst via een 'update follow-up abo'

Uw beoordeling!

cta

Geef u mening !
over onze Website

View RNL View LNR