Ben je klaar voor de volgende stap met je bedrijf? Neem contact op!

We adviseren u!

RAAD & ADVIES voor groepsworkshops!

Hoe moet je nu je zaak
opzetten/bijstellen.

Na elke workshop hebben we al enkele duidelijke resultaten. Soms zijn nog niet alle officiële cijfers beschikbaar, maar in de meeste gevallen kunnen we toch al een goed beeld schetsen van je situatie. De vraag is dan: wat ga je ermee doen?

Daar komt onze begeleiding in beeld. Met onze jarenlange ervaring geven we je gericht advies over de stappen die je nu het best kunt zetten. Je krijgt advies op maat, afgestemd op jouw bedrijf en jouw specifieke omstandigheden.

Huidige toestand

We bespreken eerst je huidige situatie en bekijken samen de resultaten. Op basis daarvan kunnen we je al gerichte richtlijnen meegeven. We wijzen je op mogelijke valkuilen of risico’s, maar we erkennen ook de sterke punten en het inzicht dat je vandaag al hebt.

Toekomst

Je kunt je definitieve rresultate opp late tijdstip altijdr met ons delen. Zoals hieronder beschreven, sta je er nooit alleen voor je kan op onze ondersteuning rekenen.. Je mag jetemplates & eventuele documentens doorsturen via e-mail, waarna wij gerichte feedback geven, of je kunt ze telefonisch met ons bespreken. Zo ben je altijd zeker dat je de juiste richting blijft volgen.

Follow-up!!!

FAQ

Je staat er niet alleen voor!

shape shape shape
about
about

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Je hebt natuurlijk de bijgeleverde worksflow, waar je uitleg kan vinden. Dus er wordt extra informatie bijgeleverd na de workshop. Een soort naslag werk.

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Je kan steeds met je vragen terecht via mail of whatsapp. Het kan zijn dat we niet direct antwoorden, maar binnen de dag zal je antwoord krijgen.

Natuurlijk, we laten je niet in de steek!! Voor groep workshops zijn er vragen uurtjes voorzien in de weeK (op Woensdagavond en zaterdagmorgen) Dit kan per whatapp (bellen of video), teams of zoom. Liefst op voorhand datum en uur vast leggen.

Case-klanten, kunnen ons altijd bereiken. Ze hebben een speciale service waarbij ze elk moment kunnen bellen, via een 'hotline'.

Alleen Case klanten kunnen ons rechtstreeks contacteren gedurende dag en avond. Voor mensen die een Workshop in groep hebben gevolgd, hebben we momenteel geen hotline voorzien, maar dat zal wel kunnen in de nabije toekomst via een 'update follow-up abo'
cta

Geef u mening !
over de Website

View RNL View LNR